miercuri, 18 ianuarie 2012

Zi de miting la Brasov

Poveste: ieri am fost in Piata Sfatului alaturi de cativa colegi din PNL sa protestam, destul de anemic, recunosc, fata de cei care ne conduc. Dincolo de senzatia placuta de a participa in sfarsit la aceste proteste indreptate impotriva dl Basescu si a guvernului Boc, am remarcat urmatoarele: atmosfera a fost una linistita, fara nici un fel de risc de violente; scandarile au fost atat serioase, cat si amuzante; am facut 2-3 ture de la Piata Sfatului si pana la primarie si inapoi, toate acompaniate de scandari razlete; au aparut niste tineri cu un banner facut special pentru a agita spiritele, unii oameni s-au enervat, altii i-au ignorat .... DAR cand am ajuns acasa am vazut la stiri ca asemenea grupuri mici de tineri cu banner IDENTIC au aparut si in alte orase la proteste pentru a provoca. As fi spus ciudat, daca nu as stii ca sunt metode de agitare intentionate, pe sistem securist. Oricum, una peste alta, protestul a fost serios si promit cand mai am timp sa ma mai duc pe acolo. Va astept pe toti sa ne manifestam civilizat nemultumirile. Si mai important: indiferent cand vor fi alegerile, VA ROG SA IESITI LA VOT IMPREUNA CU FAMILIA SI PRIETENII. CONTEAZA.

Niciun comentariu: