marți, 27 mai 2008

1 iunie 2008 si 10 minute din viata noastra

Zilele trecute am purtat o discutie cu un amic si acesta imi spunea cat de sictirit este de viata politica romaneasca si concluzia lui era una ferma: "Nu merg sa votez pe 1 iunie"

De altfel amicul meu este un baiat inteligent si destul de bine ancorat in realitate si am realizat ca sunt multi altii ca el de aceea m-am hotarat sa scriu urmatoarele randuri.

Stiu ca majoritatea oamenilor din Romania au o parere foarte proasta despre politica, sunt dezamagiti, sictiriti, demotivati sa se implice.

Stiu ca politicienii sunt vazuti ca niste hoti, grupuri de interese si prea putin ca administratori ai bunurilor noastre comune, asa cum ar fi normal sa fie.

Insa trebuie sa mergeti sa votati, dragi prieteni, indiferent cat de scarbiti ati fi. Si nu voi veni cu argumente de genul : "au murit unii in decembrie'89 ca sa putem vota noi", insa va voi aduce un alt argument.

Daca cititi acest blog acum inseamna ca aveti un anumit nivel intelectual si stiti ca in campaniile electorale din Romania se dau mici, gratare, tzuiculitze si alte pomeni electorale ...

Vreau sa va ganditi ca daca un om inteligent [ indiferent de gradul lui de scarba politica ] nu voteaza, votul unui individ "prost" va valora dublu.[ prost = neinformat, incult politic si usor de cumparat cu pomeni electorale ]. Vreti sa se intample asta ? Si daca da, credeti ca alesii in urma unui astfel de vot vor fi de calitate ?

Putem schimba asta doar mergand la vot. Inca o data si inca o data si inca o data.

Nu conteaza din punctul meu de vedere cu cine veti vota. Eu sunt liberal si va respect decizia si alegerea. Pe 1 iunie 2008, duminica, alocati-va 10 minute din viata si mergeti sa votati ... pentru ca votul nostru chiar conteaza chiar daca uneori nu simtim cu adevarat asta.

Niciun comentariu: