marți, 14 octombrie 2008

The BrokenHeartsClub

The BrokenHeartsClub este acel moment al vietii noastre cand ne simtim inima franta. Este momentul cel mai trist, mai dureros si imposibil de suportat al existentei noastre. Este secunda cand realizezi cat de sus puteai ajunge, dar cat de mult ai putut sa cazi. Este sentimentul ca in loc de o planare usoara si feerica, te-ai ales cu o prabusire brusca si tragica.

The BrokenHeartsClub este amintirea unei iubiri sau poate doar senzatia ca aceasta exista. Este un dans trist, fara partener sau fara muzica.

The BrokenHeartsClub este tot ceea ce iubim mai mult la noi, dar nu dorim sa simtim niciodata. este sensibilitatea maxima a sufletului nostru. Este momentul in care nici macar un urlet nu ne poate descatusa de ceea ce ne apasa, atunci cand credeam ca o sa ne elibereze.

The BrokenHeartsClub este locul plin de iubire, desi tocmai lipsa iubirii ne-a aruncat in el.

The BrokenHeartsClub este locul unde toti cei ce au simtit ceea ce simt si eu acum sunt bineveniti. Aici, dragi prieteni, nu veti fi niciodata singuri. Aici ii veti gasi pe cei ce va inteleg tristetea, durerea, dezamagirea, frustrarea, indignarea sau chiar furia.

The BrokenHeartsClub va apartine. The BrokenHeartsClub sunteti voi. The BrokenHeartsClub va este dedicat voua. Din pacate.

4 comentarii:

Anonim spunea...

super! chiar ma aflu intr un moment al vietii knd simt furie, deznadejde....multe sentimente confuze....si inima trista....cred k sunt in acest club....din pacate...asa cum spui si tu. dar imi place cum ai scris.nico

oana spunea...

I know that we are, as the song goes...''ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive''
ooo domnul meu i have this strange feeling ca o sa ai parte de multi membri in acest ''wunderbar'' club al tau;)
eee... ce sa-i faci toti am avut inima franta, iar daca exista persoane care nu au trecut prin asa ceva, sa nu se sperie le vine randul;))
tocmai am descoperit si eu ca nu exista vaccin impotriva unei astfel de dureri si nici remediu impotriva fericirii care ii urmeaza...

Anonim spunea...

Chiar ma gandeam zilele astea strabatand parca pentru a mia oara in ultimele 2 luni aleea liceului de muzica de ce tot mai putine intrebari au raspuns...
Le ignor chiar daca peste zi bazaitul lor ma face sa imi rastignesc zambetul pe fata ..si sa uit ca vreodata am fost broken hearted..in repetate randuri chiar, nemilos sau diplomat, in tacere sau revoltator de crud...

''lasa va trece''imi spunea cineva...
sper doar sa ma prind in fuga schimbarilor si sa imi acopar nestingherit cicatricile...

Dan spunea...

Un dans fara muzica nu e trist.Iti poti imagina ca in jurul tau exista muzica, poti fredona varii cantece.
Trist e fara parteneri.Sau cu parteneri care nu stiu sa danseze...
Misto,foarte misto!